ma. okt 14th, 2024

Zakelijke Blog

Zakelijk Nieuws

Opties om de bedrijfs USP’s onder de aandacht te brengen

Als bedrijf heb je een aantal kenmerken waar je goed in bent en die door je klanten worden gewaardeerd. Dat worden de unique selling points ofwel USP’s genoemd. Het is belangrijk om die USP’s ook telkens naar voren te brengen als je te maken krijgt met nieuwe relaties. Die kennen je bedrijf immers niet en moeten eerst worden overtuigd van de waarde die jij met je bedrijf voor hen kan hebben. Ter ondersteuning kun je textieldoeken in een aluminium frame in je bedrijfspand zetten. Op die doeken staan je USP’s kernachtig afgebeeld, zodat nieuwe relaties meteen in de gaten hebben welke aspecten jij belangrijk vindt.

Mogelijkheden van aluminium frames

Door gebruik te maken van aluminium frames gaat er een wereld aan promotionele mogelijkheden voor je open. De frames zijn leverbaar in allerlei formaten en zijn uitermate flexibel toepasbaar. De meest basic uitvoering wordt aan een muur gehangen. Omdat het heel eenvoudig is om het textieldoek te vervangen door een ander, heb je gegarandeerd jarenlang plezier van een aluminium frame. De frames zijn ook geschikt voor gebruik tijdens een beurs. Er kunnen zelfs complete beursstands van worden gebouwd. Wie echt wil opvallen met zijn bedrijf kiest voor aluminium frames met verlichting.

Duurzaam en flexibel

Vanwege de kwaliteit en de flexibiliteit van aluminium frames kunnen die met recht duurzaam worden genoemd. De frames zijn op allerlei plekken inzetbaar, en vanwege het lage gewicht is het niet moeilijk om ze te verplaatsen. De textieldoek wordt door middel van een pees gemonteerd. Dat is een standaardmethode om deze doeken op te hangen. Bijna elk reclamebureau dat textieldoeken produceert zal deze methode ondersteunen. Als je na jaren gebruik de aluminium frames niet meer nodig hebt, kunnen ze worden ingeleverd bij leverancier EFKA. Ze worden dan gerecycled, zodat het materiaal niet verloren gaat.

Aansluiten op de huisstijl

Ongeacht of je de frames wilt gebruiken op een beurs, in de showroom, of in een etalage, kan de kleur van het frame een belangrijke factor zijn. Veel bedrijven zullen kiezen voor een standaard kleur, zoals zilver, wit of zwart. Bij hen gaat het om de boodschap die op het textiel staat. Er zijn echter ook bedrijven die veel belang hechten aan de kleur van het frame, vooral als de huisstijl onderdeel is van het imago. Voor die bedrijven kan het frame in elke RAL-kleur op maat worden gemaakt.